Thursday, December 29, 2011

i Love S h o p p i n g !!

Duhhhh... sape pong suke shopping kot. For me if that month aku dapat gaji lebeh sket i'll make sure I will buy something that I can see which mean mcm bag or baju or shopping for my car, at least aku rase berbaloilah bulan lepas kje terok2.
Ermm.. Like this month kebetulan ade YES ( year end sale) so ape lagi shopping la.. Ehhe.. aku beli baju 4 helai + parachute short (mmg dah lame aim.. hehe) and total just RM 127 oni maa.
N i'll make sure aku x over budget la takot nanti next month makan pasir plak kan.

Bagi yang shopaholics tu. Erm.. depends on la kan.Klw duit dia banyak & x tau nk buat ape.. ade ku kesah ^_^.
I just remind my self to not too much agar x menyesal di kemudian hari.



*** next month nak beli jam baru..ihihik..***

2 comments:

  1. Suka shopping at Masjid jamek And also Times Square, hee

    ReplyDelete
  2. Dolu2 time study mnguap salu shopin kat TS n masjid jamek.. but now da stay dkt damansara.. so nkng sane tu cam bechentaaa Jekyll rasee.. huhu.. malas bkn tmpoh jemmm..

    ReplyDelete